El plenari celebrat dilluns passat va aprovar per unanimitat la moció presentada per Compromís que reclama al Consell impulsar les mesures necessàries per tal d’oferir títols de transport gratuïts per a persones desocupades que no cobren prestació o cobren una prestació inferior al Salari Mínim Interprofessional.

“Les administracions públiques han de facilitar la mobilitat de les persones, com a element esencial de la seua qualitat de vida i de les possibilitats de progrés. Les persones desocupades veuen com la recerca de treball, assistència a entrevistes de treball, etc suposen moltes vegades una despesa dins d’economies familiars deprimides, que no poden asumir”, assegura Cristina Alemany, portaveu de Compromís per Bétera.

“Les administracions locals, els ajuntaments, també han d’impulsar mesures, per exemple, establint acords amb les entitats de transport vinculades al poble”, reclama també Alemany.