Jose Rodado, membre del col·lectiu de Compromís per Bétera, ex-regidor i treballador sindical, presenta la seua candidatura a les primàries de Compromís per la circumscripció de València.

Jose creu que la seua llarga trajectòria en l’àmbit local, laboral i sindical li ha aportat coneixements que poden ser aprofitats en la política valenciana:”Durant molt de temps, les meues activitats polítiques sempre han estat vinculades al col·lectiu de Bétera, en el qual sóc participant actiu i he ocupat el càrrec de regidor, ja que sempre he pensat que és ací on es forja el treball polític més proper a la ciutadania. Així mateix, des del meu treball sindical puc viure molt a prop les polítiques antidemocràtiques i de càstig a la societat infligides pel PP”.

“Em presente perquè crec que és necessari canviar les coses i els polítics que ara ens governen. Em presente perquè crec que hem d’anteposar les persones i el seu benestar als interessos privats de les empreses i dels bancs. Em presente perquè les polítiques públiques en educació i sanitat han de ser peça clau d’una política que posa en el centre els ciutadans i les ciutadanes. Em presente perquè en el meu dia a dia patisc de primera mà les retallades en els drets dels treballadors, drets que ha costat molts anys aconseguir i que ens estan arrabassant en una única legislatura. Em presente, finalment, perquè és hora de donar un pas més per aconseguir aquest canvi”, declara Jose Rodado.