Compromís per Bétera presenta un programa electoral realitzat amb rigorositat que té com a objectiu fer front a les conseqüències provocades per la crisi i per la gestió de l’actual govern, que han deixar l’ajuntament buit no sols de recursos sinò també d’il·lusions. “El nostre programa, que és un programa per força valent, està pensat per a recuperar les il·lusions i els recursos perduts de la manera més ràpida i eficaç possible”, explica Daría Terrádez, número 3 de la candidatura de Compromís per Bétera.

El programa electoral local de Compromís per Bétera, que podeu consultar en este enllaç, està basat principalment en la participació ciutadana, en una gestió sostenible de tots els recursos econòmics del poble (natura, agricultura, finançament o patrimoni cultural) i també en la necessària regeneració democràtica, que ha de passar per exigir als governants la màxima transparència.

“Hem d’estrenar poble, i el nostre programa és l’eina amb què tornarem la il·lusió als beterans i a les beteranes”, apunta Daría, qui també vol reivindicar que “està fet des de Bétera i pensat per a Bétera, amb el treball de tot el col·lectiu”.

Podeu consultar també el programa de Compromís per Bétera en castellà.