Ni en públic ni en privat hem dit que anem a retallar ni suprimir cap subvenció a entitats esportives i festives”, ha assegurat Cristina Alemany, alcaldessa de Bétera, en una exhaustiva entrevista en Ràdio Bétera (107.9 FM) este matí en què ha fet un repàs del seu primer mes al capdavant de govern local.

Cristina ha volgut deixar clar que l’àrea més important en esta legislatura serà la de serveis socials, lligada a la d’ocupació. “Volem fer una política dirigides a les persones”, ha apuntat. I ha explicat la primera mesura d’urgència presa en este àmbit: “Ja hem garantit que tots els xiquets apuntats durant el mes de juliol a l’escola d’estiu tinguen una menjada diària, i també la tindran des de començament d’agost fins a l’inici del curs escolar lligada a un abonament a la piscina. Cap xiquet s’ha quedat fora d’estes ajudes“.

L’alcaldessa ha reivindicat la importància de la participació ciutadana, “un dels pilars bàsics de l’equip de govern. Volem que qualsevol persona que tinga una idea s’acoste al regidor i li la diga. El contacte amb el ciutadà mai s’ha de perdre”.

Cristina Alemany ha fet un repàs d’altres temes d’interès com la paralització del rastre dels dissabtes o els tallers d’ocupació, entre d’altres temes.

Podeu escoltar l’entrevista íntegra en este enllaç.