Compromís per Bétera presenta una moció contra l’avantprojecte de llei de l’avortament

El grup municipal Compromís ha presentat una moció per demanar la retirada de l’avantprojecte de llei de l’avortament, perquè considera que vulnera la llibertat de la dona en relació a la maternitat, coarta la seua capacitat de decisió i posa en greu risc la seua salut sexual i reproductiva. La moció es debatrà i votarà al pròxim ple ordinari de febrer.

El document que presenta el PP oblida aspectes bàsics com les mesures de prevenció, de planificació familiar i d’educació, i respon a una demanda d’un xicotet sector de la societat catòlic integrista i també de l’extrema dreta.

“Un fill no ha de ser mai una imposició. Un fill ha de ser una il·lusió i és per açò que defensem que la maternitat lliure, ha de ser un dret absolutament inqüestionable per qualsevol força política i govern”, reclama Cristina Alemany, portaveu de Compromís per Bétera.

“La interrupció voluntària de l’embaràs és una decisió molt dura i difícil en qualsevol dels casos que es puguen plantejar i el que cal fer és garantir que aquesta es produïsca en les millors condicions sanitàries possibles“, segueix Alemany.

Arxivat en: General